Komşumuz Anneme Masaj ,Yaptı

Categories: Genel.

Nis 5, 2020 // By:admin // No Comment

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Merhaba pislik.org hikaye okuyucuları birbirinden azdırıcı hikaye arşivini sizlerin beğenisine sunuyoruz okuyun ve ve yorumunuzu bırakın

merrhaaba been 1,80 boyunda 75 kilo kumral biir gencim.
üniversitede okuyorum.
.
bu anlatacağım olay tamamen gerçektir yeni üye oldum bu siteye ve ilk olayımı anlatayım dedim.
.
beenim annem 38 yaşıında balık etli gögüsleri bu yaşına rağmen dimdik olan be kalçası inanılmaz sercede çıkık ve dolgun bi bayandır.
babam gemi de çalışır ve ayda 1 gelir bazeen 2 3 ayda biir fazla görüşemeyz yani.
neyse annem öyle açık falan giyinmez fazla amma dar ve vücudunu belli eden şeylere giymeye bayılır.
kapalıdır.
bu olay 5 ay önnce başımdan geçti biir gün sabah 12 civarı yatağımda uyanmak üzereyken sesler duydum.
.
annem biiriyle onusuyordu .
bu ses bizzim yan komşu Hasan amcadan geliyordu.
bu arada annemin ismi gülden.
neyse baya gülüşüyorlar ve kapının önünde konuşuyorlardı.
.
Hasan amca 52 yaşıında sağlam vücudu hasan olan ve karizmatik biir adamdır.
komsular hepp ondan bahsedermiş bayan komsular annem anlatıodu.
Hasan amca tek yaşıyor ve şirketi var.
bizle arası çook iyidir annemle falan muhabetleri vardır bazeen evimize yemeğe gelirdi.
anlayacağınız aile dostu gbi biiradamdı.
annemin altında dar ve dizinin altında açık olmayan bi etek ve üzerinde boğazı açık body vardı.
annem Hasan amcaya gel içeri çay koyayım içeriz hem alperde kalkar içeriz dedi.
oda olmaz biir kerede been koyayım bide beenim çayın tadına bak dedi .
.
bi gülüştüler.
.
annem ay Hasan abi çook alemsin heaa dedi gülerek ve kalktım dayanamadım kapının araasından izliyorum.
annem kapıya dayanmış Hasan  mcada evinin kapısının önünde duruyor.
.
 Hasan  mcada daha beende neler varr bi bilsen dedi annemde hııı neler varmış öyle dedii ve been yanlarına gittim oo napıosun Hasan  a falan dedim bozuntuya vermeden.
.
oda iyi oğlum annene çay koyacaktımda sen de gel içeriz dedi.
annem gülüo kıs kıs beende sen gel dedim hem yeni kalktım kahvaltı ederiz dedim oda tamam o zaman dedi ve geliyorum dedi.
annemde been çay hazırlayayım bare dedi ve beende içeri geçtim.
.
neyse Hasan  mca kapıya vurdu ve açtım kapıyı üstünde sııfır kollu t-shirt ve altında eşofmanı vardı.
.
gögüsleri kalıplı olduğu içiin çook iyi gösteriodu vücudunu.
sonra annem geldi hoşgeldin Hasan  bi gel içeri dedi öptüler işte biirbiirlerini .
.
neyse oturduk ve çay içmeye başladık.
.
sonra annem mutfaktaydım sigortalar attı dedi ketılı çalıştramadım dedi.
.
 Hasan abi bi bakayım dedi illegal bahis ve gittiler.
.
osma abi bu sigortalar gevşemiş ne zamandır değişmio heralde dedi.
annemde kocam gemiye gittiğinden beri kimse ellemio dedi ve gülmeye basladı Hasan amca annemde anladı sonradan gaf ettiğini ve oda gülmeye basladı.
.
annem ay Hasan abii be çook fenasın sen çookk hiçç biir şeyi kaçırmıosun dedi.
ve geldiler içeri ne oldu Hasan abi dedim o da baban gittiginden beri kmse ellemiomuş yenilenmesi gerek dedi anneme bakarak annemde utana sıkıla güldü .
iyi dedim.
.
sonra havadan sudan konustuk okuldan falan ne zaman gidicen okula dedi banaa beende daha 1 ay varr dedim iyi dedi.
bi zaman sonra annem ay belim tutulmuşş ya Hasan  abin gitsinde banaa bi masaj yap oğlum dedi.
beende banane yaa Hasan  amca yapsın işte dedim beenim içerde işim varr dedim.
şimdi okuyanlar banaa diyecekki neden öle bişi diosunki.
sebebi kadının sex yaşamı yok gbi bişey azmıştır varsın yapsın diyorum.
.
her neyse annem aa oğlum olurmu öle şey ki dedi Hasan  amca banaa uyar been yaparım eğer senin içiin sıkıntı olmazsa dedi.
.
annemde yoo bişey olmaz tabii tamam o zaman kahvaltı bitsin yaparsın dedi.
işte yaptık kahvaltıyı oturduk koltuklara çay içiyoruz been kalkım odaya gitcem hem masaja baslayın dedim annemde tamam dedi.
beende üstüne rahat bişiler la ölemi yapacak adam dedim oda haklısın dedi ve gitti üstünü değiştirmeye .
.
 Hasan  amca heycanlı duruodu.
.
beende odama geçtim annem yanıma geldi böle iyi mi dedi.
altında dar pembe eşofman üstünde kısa kollu tshrt vardı beende iyi dedim ve beenii rahatsız etmeyin dedim tamam dedi.
odaya geçtii been onları dinliodumm.
.
annem ay Hasan  abi sanada zahmet olacak dedi.
oda ne olacak canım beende istedim zaten biirşey olmaz dedi.
.
annem tamam dedi nasıl yapcaz dedi.
 Hasan  amca sizin odaya geçelim yatağın üzerine uzanırsın dedi annemde tamam hadi geçelim inan çook ağrıo belimdedi Hasan  amca sen merak ettme çook zevk alıcaksın ve rahatlıcaksın dedi gülüştüler odaya geçti ler annem banaa oğlum biz bizzim odadayız dedi tamam dedim.
yan odam annemlern odasıydı.
işte annem nasıl uzanım dedi Hasan  amcada yüzüstü uzanırsan iyi olur dedi ve uzandı anndem.
 Hasan  amca anneme bana Hasan  de dedi aramızda fazla yaş yok zaten dedi annemde tamam Hasan  abi dedi bi gülüştüler sonra bak oldumu şimdi dedi Hasan  amca annemde tamam tamam dei.
 Hasan  illegal bahis siteleri elin çook kalın bak canımı acıtma dedi.
oda sen rahat oll dedi.
bsesleri kesildi.
.
dayanamadım ve yavasca onların odasındaki kapının deliğine eğildim ve görünüyorlardı.
 Hasan  amca ayakta annem uzanıyo kalçaşı eşofmanndan belli oluodu.
.
kısık kısık konusuolardı.
ohh Hasan  çook iyi ovuosun daha önnce yaptın masaj hiçç dedi.
oda yapmıştım dedi eski eşime falan ve devam ettiler.
 Hasan  amcanın eli annemin kalçasının biiraz üstünde ovuyorduu annnemse acayp sesler çıkarıyordu.
.
 Hasan n amca yağlamamı istermisin dei.
annemde nası yani dedi.
yağ olursa daha iyi verim alırsın ağrı flan kalmaz dedi annemde bebe yağı varr olurmu ki dedi Hasan  amca olur canım beenm dedi.
annem kalktı ve banyo annemleirn odada olduğu içiin girdi ve yağı aldı.
.
ee nasıl yapıcaksın dedi.
Hasann amca üstünü çıkartman lazım dedi .
annemde olmazz dedi ayıp yani dedi .
 Hasan  amca bak inan banaa bizden baska kimse yok utanmana gerek yok dedi.
ve annem banyoya geçti havluya sarılmıştı üstü altında yine eşofman vardı .
.
havluyla gögüsünü kapatmış omuzlar gözüküordu.
annem kızarmış ve gülümseyerk geldi .
.
 Hasan  amca hehh tamam bak oldu şimdi utanma canım dedi.
annem tamam dedi ve annem uzandı yüzüstü yine ve Hasan  amca havluyu açıorm dedi tamam dedi annem ve Hasan  amca yağı bi güzel döktü başladı ovmaya.
.
ne güzel yumuşak bi vücudun varr gülden senin dedi.
.
annemse ee bakıyorum kendime şaşkınn dedi ve devam etti Hasan  amca.
.
 Hasan  amca yanları ovuyordu annemin vücudunun annem ise irkilio gibi oluordu hıhh die seler çıkarıordu.
.
 Hasan  amca bi akkşam gel bize sana çay koyayım içeriz beraber canım dedi annem tamam canımm sen nasıl istersen dedi ve Hasan  amca ön tarafınıda yapayımmı dedi annemse yapcanım iyi olr valla dedi.
.
ozaman havluyu çekyıl dedi annemse neee ölemi demek istedin sen dedi olmaz dedi Hasan  amcaa ya canım bişey olmaz işte alt tarafı masaj yaa inan memnun kallcaksın dedi.
annem tamam hadi öle olsun dedi ve annem bi açtı önünü göğüsü süper görünü ve osma amca gözünü alamıordu.
tamam sen şimdi yatağın ucuna otur beende arkandan ön tarafına masaj yapıcam hem utanmazsın dedi.
annem tamam Hasann dedi.
ve Hasan  amca omuzlarına basladı ovmayaa.
.
yavas yavas aşağı iniordu annem dudaklarını ısırıyordu.
.
en son Hasan  canlı bahis siteleri amcaa eline yağı sıktıı ve gögüslerine sürmeye ve ovmaya basladı amma annem yerinde durmuo oynuodu sanki masada yüzünde acı bi duruş vardı kıvranıordu.
.
 Hasan  amcaa ohh ne güzel göğsün varr kocan çook şanslı dedii.
.
aannemse şanslı amma kullanmıoki şansını dedi.
.
Hasann amca yazık bunlara beende olsa gece gündüz oynarım bunlarla dedi ve annem se güldüü hıı keşke senin gbi biir kocam olsaydı dedii .
.
Hasann amca gaz alarak iyice sıkmaya ve annemi kendine doğru çekmeye basladı.
.
annemin kafası Hasan  amcanın göbek tayafına geliodu ve annem acayip inlemeye basladı kısık kısık.
.
osman amcaa güldenn dayanamıormm sana çook güzelsin flan demeye basladıı annemse kısık kısık inliosu ve bi anda Hasan  amca annemi çevirdi kendi dudağına yumuldu annemin annemse karşılık verdi ve çook acyp bi inleyişleri vaardı sanki susuzluktan çıkmışlardı.
osman amca annemin dudağını koparacak gbiydi anneminse ondan aşşa kalır yanı yoktuu.
.
kaç zamandır bu anı bekledimm canım beenmm bitanemm dedii annemse beende dedi been şaşkınlıklaar içiindeym tabi ve annemi yatağa uzattı ve bi süre seviştiler öyle.
.
sonra osman amca annemin eşofmanını indirdi annem titrioduu osmanımmm flan diodu osman amca indirdi ve annemn altında tanga vardı siyah osman amca beenm içiin mi bu dedi oda evett canımm dedi dedi osman amca annemn tangasını indirdi ve yalamaya basladı annem öle bi inlioki hem kendini sıkıo banaa ses gelmemesi içiin hemde olabildiğince inliodu.
.
ahh osmanımm devamm ett erkeğmm diordu.
.
osma amcaa bundan sonra beenmsin seni yarraksız bırakmıcam güldenmm dedi annemse bırakma erkeğmm dioduu.
.
sonra osman amca al şu yarrağı da tadına bak dedi hasretine kavussun dedi annem de ımmm yermm been bunu dedi ve vasladıı yalamaya amma öle güzel yalıokii osman amcanınki de baya büyük 20 cm falan varr heralde ve kalındı.
.
annem somuruodu ressmen .
.
osman amcaa ohh bebeğimm harikasınnn diyerek götünü ellioduu .
.
lak lak sesler geliod u annemden.
.
sonra annem gel buraya dayanamıcam dedi artıkk osman amca dünden hazır oturur şekilde aldı annemi kucağına güldenimm sokayımmı dedi sokkk yalvarırıımm sokk artıkkk nolurrr die inliodu ve yavas yavas sokmaya basladı osman amca .
.
annem inlioduu osman amca hızlanıncaa annem bi bebek gbi hopluo o güzelm gögüsleri osman aabinin yüzüne değiodu.
.
ahh osmannn çook güzell ahhh ahh devammm ettt erkeğmm dioduu ve osman abii ohh canımmm beenmm sendeli bu götü hiçç bişeye değişmem harikasın diodu ve anneme geliyorumm beendedi annmse tamam dedi osman amca yarrağını çıkardı annemden ve dısarı bosaldıı.
.

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

About admin

Browse Archived Articles by admin

Related

Leave a Comment

Your email address will not be published.

ankara escort tuzla escort kuşadası escort bayan escort erotik film izle sex hikayeleri escort escort escort travestileri travestileri mecidiyeköy escort beylikdüzü escort bursa escort bayan görükle escort bursa escort bursa merkez escort bayan Escort bayan Escort bayan bahisu.com girisbahis.com canlı bahis siteleri kocaeli esgort mecidiyeköy escort antalya rus escort ankara escort beşiktaş escort izmir escort izmir escort izmir escort ataköy escort beylikdüzü escort kocaeli escort kocaeli escort şişli escort bakırköy escort taksim escort Ankara escort bayan Ankara Escort Ankara Escort Rus Escort Eryaman Escort Etlik Escort Sincan Escort Çankaya Escort canlı bahis siteleri ankara escort ankara escort bayan bursa escort porno film izle Hacklink Hacklink panel Hacklink
artvin escort aydın escort balıkesir escort bartın escort batman escort bayburt escort bilecik escort bingöl escort bitlis escort bolu escort
Antalya escort Anadolu Yakası Escort Kartal escort Kurtköy escort Maltepe escort Pendik escort Kartal escort bahis siteleri bursa escort Escort görükle escort görükle escort bursa escort antalya escort otele gelen escort kızılay escort çankaya escort porno porno deneme bonusu çankaya escort keçiören escort xnxx Porno 64 alt yazılı porno porno izle bursa escort bursa escort bursa escort bursa escort bursa escort deneme bonusu veren siteler otele gelen escort keçiören escort etlik escortçankaya escort şişli escort istanbul travesti istanbul travesti istanbul travesti ankara travesti Moda Melanj
izmir escort adana escort adıyaman escort afyon escort ankara escort antalya escort balıkesir escort çanakkale escort bodrum escort bolu escort çorlu escort denizli escort edirne escort elazıg escort erzincan escort erzurum escort gaziantep escort hatay escort giresun escort ısparta escort